Vše o nákupu
Nákup v internetovém obchodě
- Vyberte si žádané zboží, případně se přihlaste do systému.
- Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby.
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- Vaše zboží Vám bude doručeno na základě dodací lhůty.
Doprava zásilek
Dopravu zajišťuje kurýrní společnost PPL a Zásilkovna. Zásilky lze odeslat na odběrná místa Zásilkovny a PPL parcel shop a vyzvednout je v době, která vyhovuje Vašim potřebám. Zásilky se dle vytížení snažíme odesílat do 48 hodin ( resp. 2 - 3 pracovních dnů) v závislosti na vybrané možnosti platby a čase objednání. Při nákupu nad 1500 Kč Vám zboží doručíme zdarma.
Zasíláme službami:
- PPL - 69 Kč
- Zásilkovna - 69 Kč
- Dobírka + 35 Kč
- Vyzvednutí na prodejně - zdarma
Zaslání na Slovensko
Je možné pouze přes Packetu s platbou předem na fakturu nebo kartou - 121 Kč
Platba předem na fakturu - vyčkejte prosím na fakturu v EUR a platbu do Slovenské ČSOB.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést v hotovosti přímo v naší kamenné prodejně, na bankovní účet se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo přes okamžité platby s využitím platební brány GoPay, s možností platby kreditní kartou. Také lze hradit při doručení zboží tzv. dobírkou.
Osobní odběr
Při výběru možnosti osobního odběru získáte k objednávce PIN kód. Díky tomuto PIN kódu mohou zásilku na naší prodejně převzít i osoby, které nejsou uvedeny ve fakturačních nebo dodacích adresách, např. Váš rodinný příslušník nebo zaměstnanec.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty , aktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Výměna zboží
Nesedí Vám velikost nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží. Poskytujeme 14 denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.
Vrácení zboží
Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.